Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:02:58 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A169D6B.4BB2DEDD_at_iname.com...
> Hi,
>
> Ojoj, IIRC i810 jest gorszy pod względem wydajności i potrzeby
instalowania
> łatek niż Via 133A :))) Zresztą poczytaj testy na Tom's Hardware -- i810
> przegrywa nawet z SiSem.

hmm moze zle pamietam, ale na tomsie 810, i via (tylko nie pamietam jaki...
nie orientuje sie w ich chipsetach) i cos jeszcze byly mniej wiecej +-10% a
sis byl daleko w tyle....
> Troszkę... Przy Twoich wymaganiach powinieneś kupić dobrą, markową płytę
> z i440BX (najlepiej Asus lub ABit), prcesor od biedy Celeron, ale lepiej
> Pentium III (DivXy bardzo lubią mieć szybką pamięć, a 66 MHz to dla nich
> mocno za mało), porządną kartę grafiki (najlepiej ATI lub Matrox)...
na to to mnie zdecydowanie nie stac, chyba ze troszke poczekam, ale nie
wiem, czy dam rade...obecnie mam p166 non-MMX 48mab ram, i grafike diamonda
na virgu 4mb (na tym pierwszym virgu). i jak czytam np podrecznik w pdfie,
to juz cholery dostaje, gdy trafi sie tam obrazek, bo mam wtedy malownicze
skokowe skrolowanie, i niby wystarczylo by rozbudowac pamiec.. ale skoro juz
trza w kompa zainwestowac, to troche bardziej przyszlosciowo.... wiec
wymyslilem cos takiego, ze sobie go rozbuduje po kawalku, a wiec najpierw
plyte+procek+pamiec (128 dimm juz kupilem) i teraz wobec Waszych rad
zdecyduje sie chyba na p3-500 fcpga (to jest najwolniejszy=najtanszy na
fcpga????) i teraz jaka plyte???? tylko prosze nie szalejcie bo p3 mocno
nadwerezy moje finanse.... jakas fcpga na bx?
Na razie wrzuce do tego mojego virga. a i dobrze by bylo jakby plyta miala
ze 2*isa, bo siec i dzwiek mam na isie, i na razie na pewno tego nie
zmienie... na styczen sobie sprawie jakas tania ati ze wspomaganiem do dvd,
bo jak bede zmienial kiedys cdka (8x) to od razu na dvd....
> Tanio to na pewno nie wyjdzie. Jak dobrze pójdzie, odpowiedni wydajnościwo
> zestaw z Duronem kupisz na 60% do 70% ceny takiego zestawu z Intelem :))

dzieki za wszelkie rady, i prosze o nastepne...a z amd chyba nie skorzystam,
bo tak jakos nie mam zaufania....hmm no bo coz troche sie boje, bo tak jakos
amd nie ufam.. to troche tak jak z linuxem, niby od windozy 1000 razy lepszy
i tak wszyscy (znaczy sie zdecydowana wiekszosc) w tym ja siedzi na
windzie...;)