Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:08:34 MET

Użytkownik JeRRy <jerry_at_timsi.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a16b678_at_news.vogel.pl...

> [...]
>
> Nie potrzebujesz, krotko mowiac super "cwanych" plytek typu ABIT, ASUS,
> czy Soltek (bo nie bedziesz proca krecil). Nie potrzebujesz super
wydajnego
> wentyla (choc wydajne chlodzenie wskazane jest w kazdym kompie,
niekoniecznie
> kreconym). Zakup "takiej-sobie" (czyt. taniej) plyty, do przeciez juz
naprawde
> taniego Durona, to naprawde ekonomiczne rozwiazanie. Dostaniesz szybkiego
> kompa, z ktorym nie powinienej miec problemow w satosowaniach o ktorych

tylko, ze podobno sa klopoty z odpaleniem serwera netware na amd, a ze ja
sie ksztalce w tej dziedzinie, to chce miec w domu mozliwosc odpalenia
takiej sieci, wiec bede musial sie zdecydowac na intela, i jak napisalem w
odpowiedzi do postu wyzej, zakup p3 mocno nadwerezy moja kieszen, wiec musze
znalezc very tania ale w miare dobra plyte...