Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 13:18:53 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Wojciech Grobel,
twierdzi ze.......
: > CD-Ry :) dobre sa tez TDK, jednak ich notorycznei naie moge w Tychach
: > znalezc :) No i kosztuja drozej o 2 zeta od verbatimow (TDK = 5zeta,
: > Verbatim = 3 zety).
:
: :-o Albo za dawno w zadnym sklepie nie bylem, albo... sam nie wiem :(. Gdzie
: sa Verbatimy po 3zl? Bo ja bez przerwy na gielde do Katowic zasuwam, a za
: 20gr. na sztuce to sie zdecydowanie nie oplaca :(

Verbatim za 3zeta: Tychy, Videobit*, Darwina xx (ilestam, nie pamietam
;) ). Ogolnie to jak sie orientuje to w Tesco sa po 5 zeta
identyczne... ;> Hipermarkiet... cholera jasna... ;>

* - nie zebym reklamowal, ale tanio je sprzedaja ;)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|