Re: nazwa przy procesorze..

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 15:22:06 MET

ropian wrote:

> witam
> Wobec tego jaka róznica jest między np Pentium III oem,box,ibpp ?
> skoro ibpp to wersja box

Może taka, jak w moich dwóch P133:
a) ten oznaczony jako iBPP ma niezablokowany mnożnik, ale nie ruszy więcej
niż jego 133, w dodatku jak się tylko trochę obluzuje Cooler to od razu sie
wiesza ;-(
b) ten oznaczony jako i133 to procek, na którym da się tylko ustawić 1.5 lub
2, ale spokojnie chodzi na 2x83 (więcej nie mam gdzie ustawić) - w dodatku w
celach testów puciłem go normalnie=133, ale bez radiatora/coolera i przez
godzinę nic mu sie nie stało (bałem sie go dłużej katować...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|