Re: NU 3

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 12:15:36 MET

"..:: Draba ::.." wrote:

> Skąd mogę ściągnąć DOSowego wersję programu naprawczego z Norton Utilites 3
> (albo podrzućcie mi go na maila). Ten z 4 strasznie wolno chodzi.

Sory, ale o który program naprawczy chodzi? Dysków???
Ja nie zauważyłem, żeby wolno chodził którykolwiek program z pakietu NU4.0
(NIE NU4.5, czyli 2000) - a zarówno ja, jaki wszyscy kumple w okolicy mają
tą właśmie wersję NU4.0...
Jeżeli chodzi o NDD, to o ile doczytałem na stronie Symenteca dotyczy on
wyłącznie wersji NU2000!!!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|