Re: Zartobliwa ciekawostka z akcentami humorystycznymi z komputerem optimusa i ich "portalem"

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 10:43:54 MET

a ja zauważam że przy każdym wejściu do onetu
ekran gaśnie na ułamek sekundy....
może onet wyciąga z kompa serial procesora???????
słyszałem że to jest możliwe przez www (Java?!)
ale że przy PentiumII dopiero w momęcie RESETU procesora mozna wyssać
serial...

PS
Tylko bez uwag "jesteś nieźle zakręcony", ja napisałem co słyszałem.....