Re: Zartobliwa ciekawostka z akcentami humorystycznymi z komputerem optimusa i ich "portalem"

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 23:18:36 MET

Użytkownik "zygzak" <zygzak_at_primus.eu.org> napisał
w wiadomości
| Zadzwonil do mnie klient twierdzac, ze przy
otwieraniu "portalu"
| <antyreklama>www.onet.pl</antyreklama> komputer
sie resetuje.

czesc;
ja mam p166_at_180 czyli seriala nie wyciagniesz bo
nie ma; ;))))) mam zainstalowanego szpiega
GetRighta i darmowy skaner Mks; poza tym norton
InternetSweep; i proba napisania www.onet.pl
konczy sie zwiecha totale komputera albo okienkiem
Program wykonal nieprawidlowa .. w Kernel.DLL;
czyli rzeczywiscie cos miesza; ale ja po onecie
sie wszystkiego co najgorsze spodziewam; bylem tam
raz, wlasnie w tym tygodniu /chcialem cos
wyszukac/; mysle ze moze onet proboje wymodemowac
jakies informacje o systemie na ich serwer; innego
wyjscia chyba nie ma!!!!!!!!!

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu