Zartobliwa ciekawostka z akcentami humorystycznymi z komputerem optimusa i ich "portalem"

Autor: zygzak (zygzak_at_primus.eu.org)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 14:16:40 MET

Zadzwonil do mnie klient twierdzac, ze przy otwieraniu "portalu"
<antyreklama>www.onet.pl</antyreklama> komputer sie resetuje.
Spytalem, czy inne strony sie laduja, odpowiedzial, ze tak.
Troszeczke sie rozesmialem mowiac, ze widzialem juz wiele innych cudow.
Postanowilem zbadac to zjawisko sadzac, ze laik cos przekrecil.
Komputer dostarczyla polska slawna firma "produkujaca" komputery
wraz z jedynie slusznym "oesem".
Modem dostarczyla inna firma.
Zabralem sie do testowania.
Otworzylem eksplodera i wpisalem adres wielkiego "portalu":
WWW.ONET.PL
Modem polaczyl sie z naszym ukochanym dostawca internetu i zaczal
ladowac strone w/w "portalu".
W pewnym momencie ciemny "blysk" i komputer sie zresetowal.
Pomyslalem, cos jest nie tak z modemem.
Poczekalem, az "system" wstanie i postanowilem ponowie przetestowac ale
z innym "portalem".
Wybor padl na www.wp.pl oraz www.interia.pl.
W czasie czytania wiadomosci z w/w "portali" nic sie nie zdarzylo.
Postanowilem wpisac magiczne:
WWW.ONET.PL
Jakis diabel siedzacy na tej stronie znow zrestartowal komputer.
Pomyslalem:
pewnie cos z keszem, ciastkami fleszami.
Wyczyszczenie nie pomoglo.
Czy moze mi ktos wytlumaczyc to zjawisko?

zygzak