Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 00:46:00 MET

przeszkadzają.

IMHO grupa dyskusyjna nie służy
do wychwalania pod niebiosa, ale
do prezentowania własnych poglądów.
Czasy totalitaryzmu/komunizmu,
(gdzie obowiązywały jedynie słuszne
poglądy i teorie) minęły i nie warto
ich powrotu oczekiwać z utęsknieniem...
Za naszego życia -- raczej nie powrócą. :)

Nie zabraniam nikomu kupowania
monitorów firmy iiyama, ale czuję
się oszukany i uważam, że powinienem
przestrzegać innych przed tymi monitorami.

Niech inni ocenią sami, w ciszy i w spokoju,
czy monitor o takich ,,normach" jest
szajsem -- jak twierdzę ja, czy raczej
Mercedesem -- jak mnie przekonywano,
gdy decydowałem się na zakup tego monitora...

O prawdziwości moich słów każdy chętny
może się przekonać bez mojej pomocy:
-- wystarczy zażądać od sprzedawcy tegoż
   monitora owego ,,paszportu" i przeczytać
to, co jest tam napisane.

Zależy mi na tym, aby eliminować cwaniaków,
naciągaczy, oszustów itp. sprzedawców
i pośredników, bo psują rynek...
Jeśli ludzie będą kupować złe monitory,
to te dobre będą miały coraz mniejsze
wzięcie i będą musiały być coraz droższe,
i będą coraz mniej konkurencyjne, i coraz
mniej będzie chętnych na ich zakup itd...

Dlatego ostrzegam potencjalnych nabywców
tego monitora. Czasu nie można zatrzymać,
ani cofnąć (poza przestawieniem zegarków
z czasu letniego na zimowy) i nie pomogę
sobie swoją pisaniną, ale innych -- mogę
(i powinienem IMHO) przestrzegać, przed
popełnieniem mojego błędu!

I to jest cel mojego pisania na ten temat!
Serwisantów uczyć kultury nie zmierzam; jak
nie nauczyli się w domu, to niech pozostaną
tacy, jakimi są -- niańką, ani Macochą być
dla nich nie zamierzam. :) Życie ich powinno
uczyć tego, że mają służyć innym, a nie kpić
ze swoich klientów!

Producenci złych towarów niech umierają z głodu!
Niech ustąpią pola tym, którzy chcą produkować
dobry sprzęt! Którzy swoje dobre imię budować
chcą jakością wykonywanych usług, czy produkcją
najwyższej jakości towarów, nie zaś mydleniem oczu. :)
(porównywaniem do Mercedesa)

Leszek Ciszewski. :)