Re: ASUS TX 97-E

Autor: Dariusz Pakowski (antim_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 00:41:16 MET

Użytkownik "Przemek Kulczycki" <nightwalker_at_viii-lo.krakow.pl> napisał w
wiadomości
On Fri, 17 Nov 2000, Dariusz Paweł Baumann wrote:

> Właśnie ściągnąłem programik AFLASH.EXE i dokumentację ASUS.PDF. Mam
pytanko
> w jaki sposób przwócić stary bios płyty gdyby ten coś zaczął szwankować
Mam taka plyte i sciagnalem biosa do niej ale cos nie chcial mi sie
apgrejdowac (nawet przestawilem zworki itp.) wiec sobie darowalem.
Pliki byly z rozszerzeniem .awd . Program (nie pamietam nazwy) widzial je
ale nie chcial ladowac biosu. Nie wiem co o tym myslec.
Pozdro

Zazwyczaj ostrzeżenie programu jest trafne i nie należy posuwać się dalej,
ale czasami producenci płyt dodają dopisek o konieczności zignorowania tego
ostrzeżenia. Poczytaj dokładnie .pdf i jeszcze raz przejrzyj stronę ASUS'a.