Re: seagate baracuda

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 21:19:48 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Deibral, twierdzi
ze.......
: > Dosc dobrze. I sa w maire bzawaryjne (jak to Barracudy - jedyny udany
: > Seagate)
: >
:
: Czlowieku!!! Skad ty takie opinie czarujesz. Moja pierwsza baracuda2 30GB
: chodzila miesiac i padla(wkurwilem sie na maksa). Grzala sie jak cholera ale

No to trza bylo sobie kupic coolera... 25 zeta z zwykly, 69 za plaski
do gniazda 5,25"...

: liczylem,ze wytrzyma i sie przeliczylem.Teraz mam druga i na razie jest ok
: ale to drugi tydzien. Wszyscy(prawie) co sprzedaja baracudy to ci powiedza,
: ze sa to jedne z NAJBARDZIEJ awaryjnych dyskow na rynku. Dyski te nie

Toz ty szajszunga nigdy nie miales? Albo fuj_itsu? Skoro wiesz ze sie
grzeje, jest parzaca to liczysz ze nic sie jej nie stanie? ja tez moge
wlozyc mojego Seagate do piekarnika i powiem sobie: mam nadzieje ze
wytrzyma. Wpierw troche od siebie :)

Zawsze sie trafiaja trefne modele, ale latwo tez zajechac dysk "bo
mialem nadzieje". Jak mowilem - kup mu coolera, lub chociaz otworz
obudowe...

: trzymaja standardow i straszliwie sie grzeja. Pierwsza w trybie buforowanym
: czytanie/zapis miala ok 40-50 MB/s a druga ma -czytanie - 130MB/s a zapis 95
: MB/s. I co? Ja nie wiem ale jak sie na czyms nie znam to nie wydaje opinii.
: Za 600 zeta to bym kupil i sprzedal(wymienil) drozej i kupil IBM'a....ot co.

jak 7200 rpm to nie za ciekawy wybor... lekko stukniesz obudowa i nie
masz dysku ;P za to 5400 rpm to juz cos innego :)
IBM sie ciut opuscil. A zreszta - wszystko zalezy, czy pan w fabryce
sie spil czy nie :)

: "jak to Barracudy - jedyny udany Seagat" - chyba nieudany chciales napisac.
: Lepiej poczekac na baracude3 bo ma lepsze zabezpieczenia

Podobniez jest okropnie wyciszona, a grzeje sie (podobniez) tak
samo... ale poczekamy zobaczymy :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|