Drukarka HP640C i wciąganie papieru

Autor: Dariusz Pakowski (antim_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 00:08:11 MET

Witam !!!
Mam, a właściwie kolega, następujący problem:
Po włączeniu zasilania drukarki HP640C przy działającym komputerze
pobiera ona papier wciągając do połowy kartkę. To samo dzieje się
przy końcowym etapie ładowania windows 98SE PL i włączonej drukarce.
Kabel i drukarka jest OK - sprawdzałem na innym zestawie.
Dołożyłem port LPT2 i na nim również pojawia się ten problem.
Kiedyś ta drukarka w tym zestawie chodziła OK.
Może ktoś z was się z tym spotkał. Proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam