Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 22:32:34 MET

On Fri, 17 Nov 2000 13:59:48 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Hi,

>Wszyscy Intelowcy już padli :) Np. Vindex, Glina... Było, minęło :)
>Teraz przechodzą do konkurencyjnego obozu :))

Nie wszyscy, ja mam ciagle Intela (ale czekam na dobry chipset AMD).

Problemy są - np: czy komuś udałosię podłączyć skaner Musteka MFS -
6000CX do jakiegoś dobrego kontrolera SCSI(PCI)?

>Nie, Intelowców tu nie ma, bo walczą ze swoimi wieszającymi się kręconymi
>maszynami :) A użytkownicy AMD mają spokój, więc nie tylko czytają,
>ale też sporo piszą :)

Walczę z kartą grafiki 3DFX Voodoo 3 3k na Asus P2B + PIII650 - przy
FSB 133 jeszcze chodzi (140 - zwis), patrzyłem na inne karty (NVidia),
ale niestety mocno odstawały od 3DFX w jakości obrazu, o jakości
sterowników nie wspominając, Może VooDoo6k, ale ta cena ...

>Podpisano: użytkownik komputera z AMD K6-2 450 @ 500, który to komputer
>ostatnio chodził 21 dni non-stop bez ani jednej zawieszki (po czym niestety
>prąd wyłączyli i się uptime skasował ;) ).

Widziałem taki plakat : facet z mocno obitą buźką i podpis, zaraz, jak
to było ... a, "bo UP-TIME był za mały...". ;)))