Re: seagate baracuda

Autor: Czarodziej (adam.czarodziej_at_interia.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 06:18:18 MET

Ciekawa dyskusja.

Tak wiec wynika z tego ze barracudy sie grzeja i jest to normalne....
Kupilem niedawno na "zlomie" dwie Barracudy 32550N SCSI i myslalem ze sa
walniete , bo sie grzeja. Bad sektorow nie posiadaja , a juz pewnie nie
jedno przezyly (sadzac po zuzyciu obudowy). Mowi sie ze trzeba stosowac
dodatkowe chlodzenia.... Czy producent tego wymaga ? Nie wierze zeby
producent nie wiedzial ze sie grzeja !
Aha mam tez Quantuma XP34300 7200 RPM i podobniez sie mocno grzeje. Moze
tak ma byc ?

Dyskow SCSI w kompie mam 5 , czy do kazdego mam zakladac osobne witraczki ?
 To juz spory wydatek

Pozdrawiam

Czarodziej