Re: ABIT KT7RAID, TB 1000, LIVE! i winda - krew mnie zalewa

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 12:03:25 MET

Tomasz Stafinski wrote:

> Odtąd nie robiłem pełnego restartu, tylko z Shiftem... zainstalowałem > sterowniki do grafiki,
> DirectX, sterowniki do live'a, demka NVidii, jakąś gierkę dołączoną do
> tego GTS'a - wszystko działało idealnie, szybko,
> pięknie i w ogóle... ;)
> Aż do reboot'u.
O ile się nie mylę, plik WININIT.INI jest uwzglądniany dopiero przy pełnym
reboot (on podmienia używane pliki) - pewnie któreś DRV podstawiło jakiś
plik systemowy na starszy, który został podmieniony dopiero przy pełnym
Reboot...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|