Re: Problemy z dużym dyskiem :(

Autor: Tomek (gasior_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 14:53:59 MET

On Fri, 17 Nov 2000 14:56:25 +0100, "trsr / B0r@" <trsr_at_ch.onet.pl>
wrote:

>:/ perspektywy nie sa zbytnio optymistyczne - prawdopodobnie jest to problem
>dysk <--> kontroler (przeklamanie informacji pewnie spowodowane roznicami w
>standardach poziomow napiec) - jedyne, co mozesz w takim przypadku zrobic to
>albo kupno nowego kontrolera, albo plyty..... albo innego dysku... szkoda,
>ze nie wspomniales wiecej o plycie ... (model.... bios...)

Dysk Fuitsu 20 GB, obroty 5400 (jest jescze wersja 7200)
Płyta TEKRAM P6L40-A4
szczegóły na :
http://www.tekram.com/hot_products.asp?Product=P6L40-A4

>Chyba, ze na tasmie, do ktorej dysk jest podpiety jest jakis cd-rom, to
>wtedy sprobuj go odpiac...

CD-rom mam na oddzielnym kablu, secondary, specjalnie, żeby uniknąć
różnych problemów.

>Co do ilosci cylindrow, to nowe dyski daja dziwne informacje (pewnie jest to
>jakies zabezpieczenie...): Jesli pokazuje ci 4000h (16384) cylindrow, to sie
>nie przejmuj - to normalne.... z tym, ze mozesz widziec tylko 8giga...

8 giga widze kiedy ustawiam tryb na NORMAL, na LBA zmienia te
cylindry, ale rozmiar się zgadza. I to mnie najbardziej wkurza !
Wszystko jest cacy, ale gubi te katalogi i pliki.
Przed wszystkimi problemami wsio było sprawdzane aktualnym Norton AV.

Pozdrowienia

Tomek