Re: Problemy z dużym dyskiem :(

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 16:16:04 MET

>Dysk Fuitsu 20 GB, obroty 5400 (jest jescze wersja 7200)
>Płyta TEKRAM P6L40-A4
>szczegóły na :
>http://www.tekram.com/hot_products.asp?Product=P6L40-A4

eee ... to nie jest az taka stara plyta... (ja mam 20 gigowego caviara
podlaczonego pod Topgun-a (plytka z prockiem p200mmx)) - jedyny problem,
jaki mam, to nieszczesne 8 giga w BIOS-ie - ale jak zalozylem partycje u
kumpla, to system wszystkie zobaczyl bez problemu (bios zle pokazuje rozmiar
dysku)

>8 giga widze kiedy ustawiam tryb na NORMAL, na LBA zmienia te
>cylindry, ale rozmiar się zgadza. I to mnie najbardziej wkurza !
>Wszystko jest cacy, ale gubi te katalogi i pliki.

Ty sie nie wkurzaj, tylko biegnij do firmy z plyta i niech ci egzemplarz
dobiora :))) - bo ja stawiam na to, ze jest to problem, o ktorym wspomnialem
w poprzednim poscie (poziomy napiec i przez to bledy w transmisji dysk <-->
kontroler)

Pozdrawiam