Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 11:00:35 MET

On Wed, 15 Nov 2000 21:04:15 +0100, "Janko Wisniewski"
<jan28ko_at_kki.net.pl> wrote:

>Ciekawe kto z ludzi piszacych o tych wszystkich monitorach : dobrych
>lepszych i gorszych ma je podlaczone do porzadnej karty graficznej? Od tego
>trzeba by zaczac dyskusje o monitorach.
Nic podobnego. To sprawa wazna, ale wtorna. Co ci z Matroxa czy Elsy
jesli podlaczysz ja D-Subem do np Hyundaia?

>CTX to chinska lipa,
Bzdura! Są produkowane na Tajwanie!! Poza tym Seria Futura (kin.
trinitron) to doskonale monitory!!
> LG to mozna sobie kupic odkurzacz albo mikrofalowke za
>300pln a nie monitor.
Z Koreanskich to tylko Samsung

>Liczy sie powtarzalnosc produkcji i jakosc "skladu" i
>strojenia. Tylko firmowe monitory ELSA, Nokia, Philips (te droższe z serii
>P), Samsung 900IFT (z tych tanszych).

Co prawda to prawda.

Pzdr.

***** Piotr Wrona *****