Re: HPT 366 na Abicie

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 10:57:18 MET

Użytkownik "Zyli" <zlipka_at_zarzad.rudzka.com.pl> napisał w wiadomości
:
: "BeBe" <bebe_at_box43.gnet.pl> wrote in message
: news:8ugg12$57l$1_at_h1.uw.edu.pl...
: > Witam
: > Mam od dluższego czasu mały problem z ABITem BE-6 ver. 1
: > Po podlaczeniu dysku (Seagate Baracuda ATA66) do dodtakowego
: kontrolera
: > (HPT) dzieja sie z nim dziwne rzeczy a mianowicie gubi dane na dysku
: (po
: > wlaczeniu scandiska czasto znajduje jakies smieci, czesto przez to
: tez pada
: > rejestr).
[ciach]

: >
: Mam podobne problemy.
: Zachcialo mi sie modernizacji.
: Wstawilem dyski IBM:
: najpierw DPTA 20 MB
: pozniej DTLA 15MB.
: Wszystko chodzi z malym ale:
: przy kopiowaniu duzych plikow (np. SP1 for W2K 58MB) z jednej partycji
: na druga lub miedzy dyskami nastepuje przeklamanie pojedynczych
: bajtow
:
[ciach]

No wlasnie, ja ostatnio walcze z HPT366 i Win2000.
Konfiguracja jest nastepujaca: Abit BE6 (czyli HPT366 on-board),
driver ver.1.26, bios HPT ver.1.25. Win niby sie instaluje i dziala,
ale podczas instalacji service pack'a 1 wywala sie na driverze hpt (hpt.sys)
i to tak skutecznie, ze skopane jest nawet jadro i trzeba instalowac calosc
od nowa. W czym problem ? Wersja sterownika ? W takim razie ktora
Wam dziala ?

Bede ogromnie wdzieczny za kopie na priva ...

Pozdrawiam,

Krzycho