Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 21:04:15 MET

Użytkownik Krzysiek Kielczewski <krzysztof.kielczewski_at_mrkch.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:8uumc8$l86$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś _dobry_ monitor 19'' do 3000pln?
> Przed kompem spędzam około 10-12 godzin dziennie więc dobry obraz jest
> dla mnie piorytetem.
> Pozdrawiam,
> Krzysiek Kielczewski

Ciekawe kto z ludzi piszacych o tych wszystkich monitorach : dobrych
lepszych i gorszych ma je podlaczone do porzadnej karty graficznej? Od tego
trzeba by zaczac dyskusje o monitorach.
CTX to chinska lipa, LG to mozna sobie kupic odkurzacz albo mikrofalowke za
300pln a nie monitor. Liczy sie powtarzalnosc produkcji i jakosc "skladu" i
strojenia. Tylko firmowe monitory ELSA, Nokia, Philips (te droższe z serii
P), Samsung 900IFT (z tych tanszych).