Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Anton (artron_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 08:44:46 MET

Użytkownik "Piotr Łaszczych" <ptaszor_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Ktory monitor 19 calowy kupic? Nie mam rozeznania w nowych monitorach.
> Gdzie i ile kosztuja. Bardzo prosilbym o pomoc.
> Ceny potrafiia bardzo roznic sie miedzy soba....

W pracy używam 20'' ELSA ECOMO 20S96 - kineskop walcowy Sony Trinitron i
21'' ELSA ECOMO 730 - kineskop płaski Sony. Mamy także w firmie 19'' ELSA
ECOMO 19M99 - kineskop walcowy Sony Trinitron. Prywatnie używam: 19'' ELSA
ECOMO 19H99 - płaski kineskop Mitsubishi. Bardzo dobre monitory szczególnie
te z kineskopami walcowymi Sony Trinitron: wysokie parametry odświeżania,
rozdzielczości, monitory "trzymają geometrię", posiadają dobre powłoki
pochłaniające i antyodblaskowe. B. dobre parametry posiada również monitor z
kineskopem płaskim Mitsubishi - nie do pobicia jeśli chodzi o powłoki
pochłaniające i antyodblaskowe, b. dobre kontrasty, wadą jego są
zniekształcenia geometrii w początkowej fazie pracy (pierwsze 10-15 min) -
można to wyregulować, ale jakoś nie mogę się na to zdobyć aby zawieźć
monitor do serwisu (taki monitorek to trochę waży). Monitory ELSY są
dedykowane do zastosowań profesjonalnych w szczególności CAD. Są niestety
drogie.
Pozdrawiam.
<Anton>
artron_at_poczta.onet.pl