Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_etoh.chem.univ.gda.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 10:43:46 MET

> monitor do serwisu (taki monitorek to troch=EA wa=BFy). Monitory ELSY s=
=B1
> dedykowane do zastosowa=F1 profesjonalnych w szczeg=F3lno=B6ci CAD. S=B1 =
niestety
> drogie.

bez przesady, za jakosc trzeba zaplacic, a monitory 19" maja prownywalne
ceny z np. philipsem czy sonym, jest jeszcze model 22" plaski kineskop
mitsubishi za okolo 4500zl - taka cena jest na www,

ja uzywam od 2 lat philipsa 19" 109MP brilance, jest ok ale teraz wiem ze
ma sporo wad (nie jest plaski + nie wyciaga 85hz w 1600x1200), mialem
natomiast philipsa 109p (niestety tylko pare dni) - ten nowy model z
plaskim kineskopem, kosztuje
tylko 2850 (z watem) a ma naprawde dobre parametry, nie nada moze sie do
projektowania ale do pracy biurowych,gier czy pracy jako konsola graficzna
bedzie ok.
maciek