Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 02:19:50 MET

O$KA <bartek_at_vc.pl> pisze tak:
[..]

> kazdy moze miec swoje zdanie,
Cieszę się niezmiernie z tego powodu,
że dajesz mi prawo do tego, abym uważał
monitory iiyamy za produkty niskiej
jakości, ale sprzedawane za wysoką cenę. :)

(to moje zdanie -- i uważam, że mieszczę
się w 'każdy')

> jednak chyba tylko Ty na tej grupie mowisz,
Piszę...

>ze iiyama to shit,
szajs...

> a inni maja zupelnie odmienne poglody
Ci inni -- to sprzedawcy iiyamy?
Ci inni -- to Ty?
Rzecznik rządu Jaruzelskiego -- Urban mówił:
Ja, czyli państwo...
My [w sensie -- rządzący], czyli państwo...
Przed nim w Rzymie dawało się słyszeć podobne słowa...
Jesteś następny na tej liście?

> ale przed zakupem ich chyba nie znales ? a powinienes...
A czy moje m_at_ile i posty świadczą o tym, że jestem idiotą?
Przestrzegam potencjalnych klientów, prezentując im te normy...
Twoich monitorów nie sprzedaje się z ,,półki" (w każdym razie
nie sprzedawano pod koniec ubr.) i przed zakupem nic się nie
wie o tym, jakie to ,,normy"...

A teraz -- ku przestrodze Czytelników -- cytuję Twoje słowa
z tego postu:

     mieszcza sie w normie, to
     nie masz sie do czego przyczepic<<

I jeszcze raz:
     jezeli odchylenia
     mieszcza sie w normie, to
     nie masz sie do czego przyczepic

I jeszcze raz:
     jezeli odchylenia są mniejsze niż sześć milimetrów
     to nie masz sie do czego przyczepic

> a ja oceniam swoj egzemplarz i twierdze, ze jestem bardzo zadowolony
Ale ,,normom" nie zaprzeczasz?
6 (sześć) milimetrów odchyłki -- to nic złego... Nieprawdaż?
Sześć -- jakby ktoś myślał, że się mylę -- sześć...
Sześć po kalibracji!!!
Jak jest sześć -- to nie ma szans na uznanie reklamacji...
Dla mnie 0.6 mm -- to odchył ponad normę w monitorze
wysokiej jakości!

Lc.>oceniam ten egzemplarz i twierdzę, że nie jestem z niego zadowolony!

O$KA> a ja oceniam swoj egzemplarz i twierdze, ze jestem bardzo zadowolony
O$KA> (nie ma sie do czego przyczepic).

LC.>I jeszcze raz:
wynika z wypowiedzi O$KA> jezeli odchylenia są mniejsze niż sześć milimetrów
wynika z wypowiedzi O$KA> to nie masz sie do czego przyczepic

LC.> -- Jak myślisz: Dlaczego mam zastrzeżenia **tylko**
Lc.> do monitora? Dlaczego wychwalam klawiaturę, mysz,
Lc.> czy inne podzespoły?

O$KA> to akurat jest chyba malo istotne i odbiega o tematu !
O$KA> nie rozmawiamy o myszach tylko o monitorach

Fakt!
To grupa pl.comp.pecet, nie zaś pl.sci.filozofia...
Tu się nie myśli...

I znowu:

Lc.> b) iiyama odpowiada **jedynie** za rozdzielczość 1024x768

Jeżeli w innej rozdzielczości **nie widać nic** -- to nie jest
to uzasadniony powód do składania reklamacji! (wg serwisanta!)

Lc.> c) jeżeli da się cokolwiek rozczytać w tej rozdzielczości,
Lc.> gdy literki są wielkości >>(wielkość punktu 8)<<
Lc.> [ciekawe -- co to znaczy?] to jest OK...

O$KA> ja pracuje w 1280x1024_at_85Hz i zapewniam Cie, ze do jakosci
O$KA> wyswietlanego tekstu/obrazu nie mozna sie przyczepic

wynika z wypowiedzi O$KA> jezeli odchylenia są mniejsze niż sześć milimetrów
wynika z wypowiedzi O$KA> to nie masz sie do czego przyczepic

O$KA> ja pracuje w 1280x1024_at_85Hz i zapewniam Cie, ze do jakosci
Jak wybierałem monitor, to też mnie ,,zapewniano", że
iiyama jest super, albo jeszcze lepsza...
Tylko Facet sprzedający konkurencję,
gdy zapytał co wybrałem -- pogratulował,
ale poczułem wówczas, że nie chce mi prawdą czynić przykrości...

Wiedział o tym, że nie zmieniam decyzji, które podjąłem...

O$KA> Ja nie pisze, ze iiyama jest najlepsza,

To już duży postęp, bo jeszcze niedawno
wciskano mi, że iiyama jest jednym
z najlepszych monitorów, dla profesjonalistów,
do pracy z CADami, DTP, grafiką itd...

Leszek Ciszewski.