co najlepsze do odinstalowania

Autor: yarom (yarom_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 23:57:34 MET

jakie programy sa najlepsze do odinstalowywania programów.Obecnie pracuje na
NORTONIE UTILITES'ie (pakiet zawiera clean sweep).jest to dobry program ale
cholernie zwalnia kompa, dlatego chcialbym sdie przezucic na cos mniejszego.
druga sprawa to problem z pamiecia ram. mam jej 128 mb ale juz po zalaczeniu
2, 3 programow (wcale nie pamiecio zernych) brakuje mi pamieci.(Na starcie
laduje sie tylko to co rzeczywiscie potrzeba. NA pasku zaadan mam 6 ikonek
info dajcie tylko na yarom_at_poczta.onet.pl