Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 23:37:12 MET

> Miałem to samo. Na Abit KT7 + Duron 600_at_950
> Myślałem że dawałem za małe napięcie.
> Problem był w tym, że źle zamalowałem mostki.
> No cóż.
> Wziąłem lutownicę z grotem do SMD i je zalutowałem.
> Problem od razu zniknął. Nawet procesor chodzi na standardowym
> napięciu.

Rozumiem i dzieki za rade.
Do tej pory upieralem sie przy "odwracalnej" technice krecenia ;-)
Widze jednak, ze nie ma rady ;-). Zegnaj gwarancjo... ;-)

Pytanie o lutowanie?
Jak bardzo trzeba sie starac, aby zrobic krzywde procowi lutownica ?
Co to dokladnie "grot do SMD" ?

Pytam, bo sam sie za to nie zlapie. Mam jednak kolege, ktory potrafi cuda
robic z lutownica (telewizory, magnetowidy, audio, sat, itd.). Siedzi jednak
w typowym RTV a nie elektronice (choc pare razy skutecznie mieszal mi w
Ami1200 ;-)). Facet ma srube na tym pukcie, ale czy podola zrobic ten zabieg
"takim RTV'owym" sprzetem ?

Podobno mozna proca zaniesc do zlotnika (to juz wyglada mi bardziej
precyzyjnie ;-) ). Jesli bedzie to jakis "nie w temacie" gosc, to czym kazac
mu to kleic? ;-)
O to jak reaguja zlotnicy na takie zlecenia nawet nie pytam ...;-)

pozdrawiam.
JeRRy