Re: ASUS tx97-e raz jeszcze

Autor: T. (tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 23:42:44 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_priv5.onet.pl> napisał w wiadomości

> Moja rada, to zastosuj 3.5x75 - u mnie było stabilniejsze od 3x83 ;-)

Hmm ja nie narzekam na stabilnosc bo chodzi zajebiscie tylko sie obawiam o
twardy traktowany 41.5 mhz. a jesli mam juz puscic inaczej niz 3x83 to
puszcze 3.5x75 . Ponoc 233 chodzi nawet na 290. ale u mnie nie da rady z
powodu na plyte (nie ma wiecej niz 3.5 x, i 83 FSB)

> komp nie chodzi na 75 zmuszony byłem przestawić na 3x83, ale to pociąga za
> sobą konieczność wyłączenia UDMA dla HDD oraz CD-ROMa ;-(((

Hmm ja nic nie wylaczalem. i chodzi.
A moze po prostu nie jest ustawione, zaraz sprawdze -
no nie ma udma a co sie stanie jak ustawie na udma ?
No a na 75 mhz mozna wlaczyc ?

Pozdr,
T.