Re: ASUS tx97-e raz jeszcze

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 01:35:40 MET

"T." wrote:

> czy jest jakas mozliwosc zmniejszenia taktowania pci ?
> podkrecilem proce ze 3.5x66 na 3x83 i efekt choc znikomy jest widoczny ,
> proc to p233mmx.

Proc to tak jak ja, ale na Abit TX ;-)
Nby Chipset intela lepszy od VIA, a nie ma głupiego dzielnika ma PCI (w iTX
PCI jest na sztywno taktowane połową FSB ;-(((
Moja rada, to zastosuj 3.5x75 - u mnie było stabilniejsze od 3x83 ;-)
(było, bo nie dawno spalił mi się zasilacz, jak miałem 3.5x75 - i już więcej
komp nie chodzi na 75 zmuszony byłem przestawić na 3x83, ale to pociąga za
sobą konieczność wyłączenia UDMA dla HDD oraz CD-ROMa ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|