Re: monitor padł ?

Autor: DJ Diodak (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 23:25:54 MET

mi sie tak pare razy zdarzylo :)) ale monitor ma 4 lata wiec nie dziwne. Na
pewno dzieje się to z powodu przegrzania ! ale u mnie problem nie lezal w
jakichkolwiek uszkodzeniach :o a dodatkowo miewalem przepiecia.
Przeskakiwalo mi napiecie po bance kineskopu tak byl usmarowany podgrzanym
kurzem (fuuj)
Otorzylem monitor, wyczyszcilem a raczej zdrapalem gruba warstwe kurzu,
poprawilem wtyczki do cewek odchylajacych i wszystko doprowadzilem do
porzadku. U mnie wine za ten caly balagan ponosil malutki transformatorek,
ktorego jedno uzwojenie sie troszke rozwinelo. Jak mial kaprys to odmawial
transformacji napiecia i siedzialem przez czarnym monitorem z jasna kreska w
poprzek ekranu :((((( Wystarczylo ze docisnalem izolacje trzymajaca
uzwojenie i od razu napiecie na kineskop wskakiwalo i obraz sie pojawial :)
Wiec jak skonczyla ci sie gwarancja to rozkrec monitor, wyczysc go i wszysko
dokladnie przegladnij, czy nie sie cos nie poluzowalo, przepalilo czy czasem
nie urwalo :) a jak wszystko zawiedzie to monitor pod jedna pache a banknoty
pod druga i do serwisu ...

pozdrawiam
DJ
diodak_at_go.to