Re: pytanie

Autor: don Tomasino (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 23:15:36 MET

Uzytkownik "Marcin" <marcin_at_art-media.pl> napisal w wiadomosci

> Mam pytanie co lepiej
> plyta z prsesorem BX (2xAGP) czy inlet815 (4xAGP) chodzi mi o to czy
> jest jakas roznica szybkosci pracy jezeli posiada sie geforca 2 gts
> 4xAGP

Nie na kazdym BX-ie chodzi 133 MHz poprawnie.
Czesto mozna miec problemy z rozpakowywaniem plikow archiwow np. ZIP z
komunikatem bad CRC po przegraniu z CD-ROM'u (pomaga wylaczenie UDMA dla
CD-ROmu i ustawienie go na PIO3 )
Co smieszniejsze bluescreeny nie zdarzaja sie wcale. (po podkreceniu na 133
przy instalacji na 100 )
Raz instalator windy 98 kazal mi na przyklad wyjmowac plytke aby ja
wyczyscic szmatka mimo iz instalacja byla robiona juz z dysku twardego.
To wszytko na Microstarze MS-6153 i to roznych egzemplarzach.
Podobnie 133 poprawnie nie chodzi na niektorych Gigabajtach na BX-ie (ten
sam efekt z archiwami ZIP)
Chociaz do 100 MHz nie ma chyba lepszego chipsetu jak BX przy tej cenie.