Re: Strasznie wolna winda

Autor: don Tomasino (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 22:55:09 MET

Użytkownik "Michal C." <michalcz_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> pisałem na pl.comp.os.win95
> ale jakoś widocznie nikt nie potrafi mi tam pomóc
> wiem ,że to grupa o sprzęcie ale w sumie nie
> wiem czy mój problem nie jest takiej natury więc
> zapytam:
> wczoraj koło 13 bawiłem się Wordem 97
> i w pewnym momencie zobaczyłem
> okno z komunikatem :
> "Program spowodował nieprawidłową operację itd,
> a w szczegółach Explorer spowodował błąd:
> "nieprawidłowa strona w module MYDOCS.DLL
> przy 015f : 7aff5acl"

Skasuj cala zawartosc katalogu w ktorym jest MS Office
najlepiej starym nortonem recznie tak aby nie bylo zadnych plikow i
zainstaluj ponownie MS Office. Kiedys mialem podobny problem i okazalo sie
jedynym rozwiazaniem. Odinstalowywanie nie pomagalo trzeba bylo niektore
pliki usuwac recznie i to pod dosem bo winda je blokowala.