Strasznie wolna winda

Autor: Michal C. (michalcz_at_go2.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 21:16:10 MET

Witam,
pisałem na pl.comp.os.win95
ale jakoś widocznie nikt nie potrafi mi tam pomóc
wiem ,że to grupa o sprzęcie ale w sumie nie
wiem czy mój problem nie jest takiej natury więc
zapytam:
 wczoraj koło 13 bawiłem się Wordem 97
i w pewnym momencie zobaczyłem
okno z komunikatem :
"Program spowodował nieprawidłową operację itd,
a w szczegółach Explorer spowodował błąd:
"nieprawidłowa strona w module MYDOCS.DLL
przy 015f : 7aff5acl"
No i zaczęło się teraz jak kliknie się w cokolwiek
(np.Start) to otwiera się to koło 5 minut i najczęsciej
przy okazji wywala powyższy błąd.
Chociaż raz zdarzyło się że wywalił:
"kernel 32 spowodował ogólny błąd ochrony w module
KRNL 386.EXE przez 0001 : 000075A2"
Ale nie wiem czy to wyskoczyło przypadkiem
czy też ma jakiś związek z moim problemem.
    Co na to poradzić drodzy Grupowicze??
Można uniknąć reinstalacji systemu?
   Jest to Win 98 PL.
Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.