Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Leszek Bogdanski (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 20:01:00 MET

Uzytkownik "Jagur" <andrzej_jagura_at_designers.pl> napisal w wiadomosci
> Sprzedajemy duże monitory i de facto najmniej problemów i narzekań od
> klientów mamy przy Samsungach 19" i 17". Sš to monitory na lata w dobrych
> cenach z dobrym serwisem, nie psujšce się. Parametry dużo lepsze niż Sony
> a jakooć obrazu podobna (w końcu to inny kineskop i do tego płaski jak
> szyba).
> Dla wnikliwych główni nasi klienci to pracownie DTP i firmy CAD. Dajemy
> możliwooć testowania kilku modeli dużych monitorów u nas na miejscu.
> Prawie zawsze wynik jest na korzyoć Samsunga (należy brać pod uwagę
> stosunek jakooci do ceny).
> [...]

Pare m-cy temu przy zakupie monitora porownywalem kilka modeli 19-tek (czesc
po dwa takie same egzemplarze) w salonie Lorien (mozna tam testowac i
porownywac po 2 sztuki naraz). Przed zakupem i obejrzeniem tych monitorkow
bylem prawie zdecydowany na jeden z modeli Samsunga z powodu pochlebnych
opinii na grupie i niezlych wynikow w testach(myslalem jeszcze o Iiyamie,
ktora nie jest sprzedawana w Lorienie, natomiast wogole nie bralem pod uwage
Sony).
Z trzech modeli Samsunga wszystkie mialy wadliwy obraz, w tym w przypadku
dwoch modeli wady byly bardzo powazne (w IFT kompletnie romazany tekst w
rogach, w SL+ bardzo widoczne duze przebarwienie wzdluz lewej krawedzi). W
koncu wybralem Sony G400 i jestem w miare zadowolony, ale testujac te
wszystkie urzadzenia bylem zszokowany ogolnie slaba jakoscia monitorow CRT
(przesiadalem sie z 4 letniej 15-ki i spodziewalem sie czegos znacznie
lepszego).
LB