Re: Jaki monitor 19''?

Autor: mar2k (mar2k_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 17:45:07 MET

Długa dyskusja się zrobiła... to i ja dorzucę:
Pracowałem już na paru monitorach ale ostatnio kupiłem 19" Mitsubishi
Diamond Pro 900 U i jestem zachwycony. Płaski, ostry jak żyleta, stabilny i
mnóstwo (praktycznie wszystko) parametrów daje się regulować - pracuję na
Matroxie G400. Jest to mało popularny monitor (bo profesjonalny) i niemało
kosztuje 3.800 (z VATem). Dystrybutora nie pamiętam ale dojdziesz w sieci
(możesz próbować przez NEC bo to odmiana Mitsubishi dla mniej zasobnych w
gotówkę).