Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Jagur (andrzej_jagura_at_designers.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 12:31:20 MET

Sprzedajemy duże monitory i de facto najmniej problemów i narzekań od
klientów mamy przy Samsungach 19" i 17". Są to monitory na lata w dobrych
cenach z dobrym serwisem, nie psujące się. Parametry dużo lepsze niż Sony
a jakość obrazu podobna (w końcu to inny kineskop i do tego płaski jak
szyba).
Dla wnikliwych główni nasi klienci to pracownie DTP i firmy CAD. Dajemy
możliwość testowania kilku modeli dużych monitorów u nas na miejscu.
Prawie zawsze wynik jest na korzyść Samsunga (należy brać pod uwagę
stosunek jakości do ceny).
W każdej marce są monitory które są rewelacyjne, ale w 1 na 10 sztuk.
Trzeba przebierać aby coś wybrać u Samsunga 98 na 100 monitorów ma
doskonałe parametry, trzeba mieć niefart aby trafić zły.
Jest to 10 lat doświadczeń w obsłudze tego sektora rynkowego a nie
reklama, gdyż sprzedajemy wszystko, przy czym niektóre rzeczy na ryzyko
klienta.
Mamy złe doświadczenia serwisowo-jakościowe z produktami SONY,MAG,CTX,
ViewSonic.
Polecam Samsung, Elsa (ale tylko z kartami Elsa), Miro, Belinea (tylko ze
względu na cenę i bezawaryjność- jakość słaba), Philips.