Re: Win386.swp

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 16:40:05 MET

>Teraz jak mam 195MB ramu, plik
> wymiany mam już wielkości 190MB.

Jakie masz kostki pamięci skoro masz 195MB ? z tego co wiem powinno być 192
MB - u mnie tak jest ;)

>On jest zależny od ramu w takim stosunku,
> że nie maleje jak zwiększamy ram tylko się proporcjopnalnie zwiększa.

Nie zwiększa sie w żadnym stosunku do niczego - jeśli jest dynamicznie
tworzony to np.: przy 128RAM może mieć i 200 MB jeśli pracujesz nad grafiką
(a może być i więcej). chcesz mieć stałą wielkość swap'a to sobie to ustaw.
a wtedy co nie dołożysz to swap bedzie taki sam.

> słusznie napisał, że win98 nie radzi sobie z tym plikiem, bo jak
spróbowałem
> zainstalować win95 to przy tej ilości ramu pliku wymiany nie było. Dodam
> jeszcze, że nie trzeba go wywalać na inną partycję tylko ustawić (jakimś
> defragmentatorem) na początku dysku, wtedy nie dochodzi do defragmentacji.

zapomniałeś dodać że win95 a win98se to zupełnie inne systemy jeśli chodzi o
zapotrzebowanie na RAM. mogłeś napisać że w DOS'ie wogle nie było swap'a
.... :)

Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl
www.blackwidownet.prv.pl