Re: Win386.swp

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 11:12:19 MET

Użytkownik Seva <seva_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uuquq$55c$1_at_news.tpi.pl...
> Jaką rolę w Win98 spełnia Win386.swp i czy można go usunąć nie
> powodując niekorzystnych efektów? Dlaczego on jest tak wielki (u
> mnie - 80 MB i ciągle rośnie)

Tak czytam różne odpowiedzi i to co wszyscy piszą chyba nie jest do końca
zgodne z prawdą bo pod WIn98SE za każdym razem jak dołorze ramu to plik
wymiany się powiększa (ustawienia domyślne). Teraz jak mam 195MB ramu, plik
wymiany mam już wielkości 190MB. On jest zależny od ramu w takim stosunku,
że nie maleje jak zwiększamy ram tylko się proporcjopnalnie zwiększa. Ktoś
słusznie napisał, że win98 nie radzi sobie z tym plikiem, bo jak spróbowałem
zainstalować win95 to przy tej ilości ramu pliku wymiany nie było. Dodam
jeszcze, że nie trzeba go wywalać na inną partycję tylko ustawić (jakimś
defragmentatorem) na początku dysku, wtedy nie dochodzi do defragmentacji.

Pozdrawiam

          Misiek - Piotr Misiewicz

     e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
     icq uin : 10419779