Re: SB Live! roznice

Autor: Tomasz Kochmanski (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 16:44:33 MET

DPL wrote:

> Witam,
> Mam zamiar kupić Live'a ale mam problem z wyborem jaką.
> Czy się różnią poniższe wersje (nie OEM):
> SB Live! Player 1024 Value edition
> od:
> SB Live! Player 1024
> i:
> SB Live! Value edtion
>
> Co więcej zawiera wersja pudełkowa od wersji OEM?
> Czy to prawda, że wersja Player zawiera jakieś gierki?
> Co to właściwie znaczy praktycznie 'Value Edition'?
> Proszę o pomoc.
>
> Darek
> dpl_at_poland.com

Wersja Player 1024 rozni sie od zwyklego Live wieksza iloscia kanalow i
chyba czyms jeszcze, ale nie pamietam..
Value edition rozni sie od zwyklej zapewne tylko oprogramowaniem, ale
nie wiem czy na plus czy na minus.
A jesli chodzi o gierki, to do Playera 1024 jest dolaczany Aliens vs
Predator (nie Gold, ale przynajmniej spatchowany) albo Rollcage II.
Jesli uda ci sie sprowadzic ta karte z zagranicy, to bedziesz mial obie
te gry plus Thief.