Re: Internet w WizjiTV

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 11:32:07 MET

Użytkownik Mario <Mariusz.Szewczak_at_gsmonline.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v07df$2rt$2_at_orfika.office.polbox.pl...
> Podobno wizja testowala ostatnia usluge satelitarnego
> internetu na terenie Warszawy.
> Z tego co wiem to testy juz sie zakonczyły i usluga ruszy
> za kilkanascie dni.
> Czy ktos z grupowiczow wie cos na ten temat.
> A moze ktos to testowal.

Przed chwilą pisałem komuś na podobne pytanie i oto moja opinia. Rozumię, że
chodzi Ci o internet przez satkę Wizji ? Z tego co się orientowałem sam to
jest taka mozliwość przez np. CYFRE, ale to wszystko to są chwyty reklamowe
i według mnie jest to bez sensu. To wygląda tak, że łączysz się modemem z
usługodawcą i składasz zamówienie na pliki, strony itp. i się rozłączasz, a
oni Ci po jakimś czasie je wysyłają przez satke w trybie offline do Ciebie
do chaty. Rozumiesz o co mi chodzi ? Nie wiem, ale to nie jest dobre
rozwiązanie według mnie.

Pozdrawiam

          Misiek - Piotr Misiewicz

     e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl