Re: Odp: Jaki monitor 19''?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 11:10:23 MET

On Thu, 16 Nov 2000, Keith Alan Blackwell wrote:

>+ Z kupowaniem dobrych znaczy drogich 19cali i wiekszych monitorów
>+ to wogóle jest paranoja. [...]
>+ Z duzymi i dobrymi - drogimi monitorami jest tak (we wroclawiu np)
>+ ze sklepy nie mają
>+ na stanie u siebie takich monitorow (nie mozna niczego przetestowac)
>+ i trzeba je zamawiac (zaliczka)
>+ przysylaja taki zamowiony egzemplaz (i dostajesz kota w worku)
>+ bo wiadomo ze monitory to
>+ roznią sie miedzy soba i nie ma dwoch jednakowych egzemplazy.
>+
> [...]

 Mhm.... -;>
 Myślę, że jest to wykonalne; np. przy granicy Gliwic i Zabrza
(w Gliwicach) jest sobie hurtownia pt. CPU, prowadząca również
sprzedaż detaliczną.
 Co prawda tylko od-czasu-do-czasu i w ograniczonym wyborze, ale
bywają "paczki" większych monitorów: osobiście u nich oglądałem
Philipsa 109-P i Samsunga 900-NF, oba 19". Stało po kilkanaście
sztuk (a wcześniej przez dwa miesiące nic, żeby było uczciwie).
 I widziałem tak klienta-bardzo-marudnego, któren wałkował przez
kilka dni oba typy w kilku egzemplarzach, później podobno wziął
jednego do domu - żeby go w końcu oddać :] (źli byli na niego,
ale ścierpieli... !); o sobie nie mówię, bo z góry zapowiedziałem
że chcę tylko przetestować Nokia testem: chodziło mi o częstotli-
wości odchylania (BTW: wyniki były w okolicach tego co na
www.monitor.pl).
 Ceny hurtowe mają nieco wyższe niż hurtownie "z kotem w worku",
ale można (również kompletując sprzęt w firmie, klientowi !)
przyleźć i powybierać -:), ceny detaliczne porównywalne ze
"sklepowymi" (czasem niżej).
 Myślę, że należy szukać takich firm: "hurtowni z detalem".
 Można się zapytać telefonicznie, umówić i przyjść poogladać.

 Może niekoniecznie trzeba jechać z Wrocławia do Gliwic ?? ;)
(choć... pociagiem dojazd nie jest najgorszy... -;>)

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.