Odp: Jaki monitor 19''?

Autor: Keith Alan Blackwell (dk_at_w.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 00:53:32 MET

Z kupowaniem dobrych znaczy drogich 19cali i wiekszych monitorów
to wogóle jest paranoja. Jak chcesz kupic jakis tani 15 lub 17 calowy
monitorek,
to nie ma sprawy idziesz do jakiegokolwiek sklepu z komputerami i mozesz
wybierac.
Z duzymi i dobrymi - drogimi monitorami jest tak (we wroclawiu np) ze sklepy
nie mają
na stanie u siebie takich monitorow (nie mozna niczego przetestowac) i
trzeba je zamawiac (zaliczka)
przysylaja taki zamowiony egzemplaz (i dostajesz kota w worku) bo wiadomo ze
monitory to
roznią sie miedzy soba i nie ma dwoch jednakowych egzemplazy.

Znacie jakis duzy sklep z monitorami w polsce gdzie mozna by przyjsc
przetestowac kilka
egzemplazy i zakupic idealny monitor ???

Użytkownik Przemek <przemek_at_apco.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uuup1$mjd$1_at_news.tpi.pl...