problem z CD - po instaliacji nie widzi plyty

Autor: Rysiul (rysiuld_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 01:03:26 MET

Cze
Po zainstalowaniu (Unreal i StarCrafta) gry wymagaja wlozenia plytki -
i tu problem - po prostu jej nie widza ;( To troche dziwne bo moge
kopiowac itp. CD widzianay w systemie bez zadnych problemow. Pracuje
jako master na 2 kanale, LG 40x

Pomocy - bo grac mi sie chce ;)) (a ostatnio gralem kilka miesiecy
temu w Colina 2)

Mam jeszcze broblem z Mortal Kombat 4.
Sprzet- karta S3 savage 3D 8 MB, sterowniki Fafchman 4.0, S3Tweak.
Gra zada uruchomienia XGI200 - jak sie domyslam to emulator Glid'a (co
to takiego??) i nie mam pojecia jak "toto" zkonfigurowac do poprawnej
pracy (czyt. gry ;) a jest tam kilka ustawien...

PS. Ten LG jest troche glosny i zamierzam kupic Asusa lub Teac'a
(widzialem tylko 40x - i cale szczescie;). Mile widziane wszelkie
sugestie.

TIA

--
Rysiul    ('/ ')