co jest grane ?

Autor: Maciek S (stachecm_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 23:31:34 MET

mam troche problemow z komputerem ktore zaczely sie niedawno ...
wszystko zaczelo b wolno chodzic ... do tego stopnia ze postanowilem
reinstalowac system.
badalem antyvirem wczesniej i bylo ok.
po instalacji systemu (ktorys raz z kolei bo za kazdym razem cos sie
pieprzylo) kiedy myslalem ze juz bedzie ok wyskoczyly mi komunikaty ze:
Grpconv zrobil blad w shell32.dll
hcupdate - w kernel32.dll
iexplore - w shlwapi.dll

nie bardzo wiem o co w tym chodzi i co zrobic bo to troche denerwujace kiedy
rozbi sie tak ktorys raz z kolei.
Acha - czasem komputer sam sie restartuje bez zadnych przyczyn ...

HELP !
dzieki
moze byc na priva