Re: seagate baracuda

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 00:26:05 MET

> Dosc dobrze. I sa w maire bzawaryjne (jak to Barracudy - jedyny udany
> Seagate)

Czlowieku!!! Skad ty takie opinie czarujesz. Moja pierwsza baracuda2 30GB
chodzila miesiac i padla(wkurwilem sie na maksa). Grzala sie jak cholera ale
liczylem,ze wytrzyma i sie przeliczylem.Teraz mam druga i na razie jest ok
ale to drugi tydzien. Wszyscy(prawie) co sprzedaja baracudy to ci powiedza,
ze sa to jedne z NAJBARDZIEJ awaryjnych dyskow na rynku. Dyski te nie
trzymaja standardow i straszliwie sie grzeja. Pierwsza w trybie buforowanym
czytanie/zapis miala ok 40-50 MB/s a druga ma -czytanie - 130MB/s a zapis 95
MB/s. I co? Ja nie wiem ale jak sie na czyms nie znam to nie wydaje opinii.
Za 600 zeta to bym kupil i sprzedal(wymienil) drozej i kupil IBM'a....ot co.
"jak to Barracudy - jedyny udany Seagat" - chyba nieudany chciales napisac.
Lepiej poczekac na baracude3 bo ma lepsze zabezpieczenia.

Pozdrawiam
Deibral
deibral_at_interia.pl