Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 19:20:48 MET

> Kiedyś czytałem o serii płyt ATrenda, które miały podobną przypadłość
> (po podkręceniu procesora szyną 75 lub 83 MHz trzeba było resetować, aby
> komputer się odpalił). Podobno seria była po prostu rąbnięta i wymiana na
> nowe egzemplarze pomagała...

No to jestem pocieszony jak ... !!!
Oby to nie bylo to ;-)
------------

> Najpierw sugerowałbym jednak podłączenie dla testu innego zasilacza.

Dla czlowieka parajacego sie serwisem (czyt. majacego dostep do klamotow)
jest to pewnie cos co pomoze "wykluczyc" jedna z kilku mozliwosci.
Niestety ie mam takiej mozliwosci.
--------------

> Niby nie powinien mieć wpływu, ale warto sprawdzić (może ten Twój
> działa już na granicy wydajności).

To nie jest wykluczone, ze dziala na granicy wydajnosci.
Jednak nie wierze, zeby fakt "wyjscia" z biosu zabieral mu wiecej mocy
niz np. normalna praca z dodatkowym twardzielem, ktorego teraz
podpietego nie ma (czasami wpada kolega z szufladka).

Po drugie, czy po powtornym wylaczeniu moj zasilacz dostaje nagle
takiego powera (?), ze od tego momentu dziala jak nalezy ???

pozdrawiam
JeRRy