Re: Problem CD-ROM & tryb DMA

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 18:51:36 MET

Wiecie. :)
To znaczy -- my wiemy. :)
A teraz poważniej:
Miałem kiedyś to samo. :)
Wyłączyłem kanał IDE w BIOS'ie. :)
Pod Dosem -- CD nie był widziany,
ale pod Win -- już był i to całkiem
normalnie. Wyłączyłem wówczas najzwyczajniej
w świecie DMA dla CD i ósz. :)
Artur Papaj <artur.papaj_at_cu2000.com.pl>

> Wiecie moze jak to [DMA] wylaczyc zeby [CD]
> chodzil juz normalnie ?

> CD-ROM - ASUS 50x saportuje DMA i plyta glowna rowniez
A swoją drogą -- jeśli napęd supportuje, to może
wina leży w innym miejscu i to wyłączenie DMA nic nie da...

I -- przepraszam za upierdliwość -- nie należało
dołożyć paru stów i kupić DVD w miejsce tego CD? :)

Z życzeniami owocnego wyłączenia,
Leszek Ciszewski. :)