Re: Pomocy !!!

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 19:20:33 MET

Hejka
spoko jesli word pluje sie tylko o haslo
nalezy sciaganac sobie taki fajny porgramik do lamania hasel officowych :))
(kilka minut i powinno byc po krzyku
niestety nie dysponuje wtej chwili konkrenta nazwa ale tego jest tytle
ze kazda przegladarka zwroci ci tysiace odnosnikow
jesli to nie pomoze to oznacza to ze nie chodzi o haslo
 wtedy musisz sprawdzic o czym word mowil (najprosciej stworz jakis dokument
(najlepiej 100 stron (po prostu skopiuj jedna strone www s stu kopiach i juz
masz 200 :)) ) i zabezpiecz go hasłem )
JFK
t.pl...