PIII 600 oem - czy to tak ma wygladac ?

Autor: Radek Bochenek (rad_at_irc.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 13:37:56 MET

Witam,

Mam troszeczke byc moze banalnych pytan, ale nie znam na nie w tym momencie
odpowiedzi.
Otoz stalem sie dzisiaj posiadaczem PIII 600Mhz (100) wersja oem (no, coz,
box kosztowal 200 zl wiecej) i nie zabardzo wiem (co moze sie wydawac
dziwne) czy ten procek wyglada tak jak ma wygladac, tzn. Z przodu (czy na
odwrot, niewazne) ma czarna obudowe taka jak widzialem na zdjeciach innych
prockow, ale z tylu jest hm..... "goly" ?
Wczesniej nie mialem raczej stycznosci z slot1 (a wlasnie, jest na slot 1
:)) i niewiem czy to tak ma wygladac. Pewnie to dlatego ze to oem, ale nie
jestem pewien, wiec pytam :)
Aaa, i porobilem mu zdjecia, coprawda nie najlepsza jakosc bo kamera
kiepska, ale jesli ktos moze to prosze na http://linux.blah.pl/p3 zagladnac
i tam sa trzy zdjatka.
No i jeszcze jedno pytanie, jak poznac "na oko" czy to ma rdzen coopermine ?
(moze zdjecia pomoga, bo nie mam jeszcze plyty i nie mam jak sprawdzic)
Czy wogole byly PIII 600 _nie_ na coopermine ?
A, i jeszcze jedno (obiecuje, ostatnie) czy musze mu aplikowac jakies
radiatory/wentylatory na rdzen z tej "golej" strony ? Nie chce go raczej
podkrecac (ustawie to na 6x100), wiec niewiem czy to musze jakos dodatkowo
chlodzic (plyta Abit BE6-II 2.0).

Prosze o brak komentarzy w stylu "Athlony sa i tak lepsze", "Oem jest do
...".

Wiecej pytan nie pamietam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

Radek Bochenek
e-mail: rad_at_irc.pl