Re: PIII 600 oem - czy to tak ma wygladac ?

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 14:05:39 MET

Radek Bochenek napisał(a) w wiadomości: <8urbjm$qda$1_at_news.tpi.pl>...
>Mam troszeczke byc moze banalnych pytan, ale nie znam na nie w tym
momencie odpowiedzi.
>Otoz stalem sie dzisiaj posiadaczem PIII 600Mhz (100) wersja oem
...[ciach]

Od tej golej strony musisz go "ubrac" w radiator, najlepiej duuuuuzy i
czarny.
Z jednym lub dwoma wentylatorami.
Niestety, nie byle jaki, tylko z mocowaniem odpowiednim do twojego
procka.
Zakupisz go zapewne w jednym z rzeszowskich sklepow komputerowych.
Bedzie
Cie to kosztowalo 25-35 zlotych. Jezeli znajdziesz drozsze, ale z
wentylatorami
wyposazonymi w lozyska kulkowe, to zainwestuj. Zwykle lozyska slizgowe
po roku
intensywnej pracy potrfia sie psuc.

Pozdrawiam
Feromon