Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 13:30:21 MET
Hi,
DysoN wrote:
>
> Wlasnie , mi tez . Hercules mial tylko 2 kolory (bialy i czarny) wiec
> wypadalo chyba po bicie na piksel- ale zaznaczam z nie wiem czy taka
> byla (bit po bicie) organizacja pamieci grafiki.
Organizacja była bit na piksel, ale płatowa z przeplotem :) Bardzo dziki
pomysł, choć IIRC w niskopoziomowych procedurach graficznych dało się to
całkiem rozsądnie programować...
> W XT zdaje sie rozkazy
> byly wykonywane tylko przy parzystym liczniku rozkazow.
Hmmm, co miałeś na myśli?
> Rozdzielczosc
> byla jaks dzika , chyba 700 i troche na 348
720x348
> W sumie karta ta miala
> chyba nie wiecej niz 64 kb pamieci.
Miała dokładnie 64 KB :) 720x348/4 = 62640 bajtów.
-- |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ | | | ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ | \................... WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/ ../
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:53:27 MET DST