Re: Sprzęt się sypie...

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 10:34:35 MET

Cze!
Użytkownik "Jacek 'kocurek' Wojaczynski" <kocurek_at_wsb.poznan.pl> napisał w
wiadomości news:8FEBE48A9kicimicimiaumiau_at_62.21.18.65...
> Witam!
>
> Kurczę, już naprawdę nie wiem... czasem te komputery mnie dobijają.
>
> Problem jest mniej więcej taki:
>
> Ostatnio podłączyłem kumpla do Internetu. Mam huba, przeciągnęliśmy kabel.
<ciach.....>

IMO macie podpiete kompy do roznych faz w gniazdkach i miedzy kompami nie
robi napiecie do 120V i to moze kompy palic...
i zaznaczam: nie jestem fachwcem od pradu, ale wiele sieci juz zrobilem i z
czyms takim sie jeszcze nie spotkalem, jak macie elektryka znajomego to
niech wam fazy sprawdzi!

pozatym siec NIE ma zadnego wplywu na kompy (chyba ze piorun w kabel trafi
lub j.w.)

> Z góry dzięki,
>
> pozdrawiam,
ja tez:)